Logo LV všichni dobře známe, všichni po něm toužíme a bohužel ho známe i díky rozmachu padělků. Do hodnoty této značky se promítlo několik faktorů: dobrý nápad, preciznost ve zpracování, kvalita materiálů, spokojenost zákazníků, luxusní prezentace formou kamenných obchodů a dlouhověkost značky.
Ke zvýšení hodnoty této značky přispěla i změna vlastnictví v roce 1987. Spojením módní značky Louis Vuitton, šampaňského MOET ET CHANDON a značky koňaku HENNESSY vznikla skupina LVMH, která dnes vlastní desítky luxusních značek jako Dior, Fendi, Bulgari a další.
Značka má 460 obchodů v 50 zemích světa a její hodnota v roce 2014 činila dle oznámení vedení skupiny více než 23,58 miliard dolarů.
Ing. Yveta Janásová Winklerová
Kancelář: Mojmírovo náměstí 2993/13, 612 00 Brno
tel.: +420 602 288 831, e-mail: yveta@janasova.cz